Wednesday 10 October 2012

Hari tersedih :'(

Bila dah 4 tahun stay sekolah TTDI JAYA ..
Family aku bercadang untuk pindah.
Aku sedih sebab akan tinggal 'member' yang tersayang.
Untuk pengetahuan kalian , aku sangat anti budak perempuan kelas aku sebab mereka sangat teramat gedik .
Dulu time Pendidikan Jasmani cikgu benarkan aku bermain bola sepak dengan budak laki.
Aku rasa diriku aku ni seorang 'Lelaki' .. Sangat lah best ..
Aku digelar 'Tomboy' di sekolah sana .. Sebabkan itu ,perempuan ramai yang  tak suka kawan dengan aku ..
Takpe tak kisah pon.Hidup Aku ,Hidup Kalian lain .. Harap maklum .
Hari2 aku bermain dengan budak laki ..Budak laki pon dah anggap aku ni bestfriend dorang .
Secara jujurnya, aku tak reti nak berkawan dengan perempuan ..Bila aku dekat dengan dorang adea je yang tak kena. Menyampah betul kalau lama2 kawan dengan dorang.
Bila kwan dengan budak laki , no matter what i did they will accepted .
Thanks so much friends ..
Macam2 aku buat dengan budak .Kerusi, aku tak kisah kalau dorang nak kongsi .. Biasa lah budak SK...Main redah je ..
Hahahaha...Aku tak berapa matang jadi buat tak tahu laa..
Selepas aku dapat tahu aku akan berpindah sekolah lain .. Aku berlagak di depan kelas dan buat pengumuman yang aku bakal berpindah .
Kegembiraan tercetus tapi hanya allah je yang tahu betaap sedih akan tinggalkan jawatan PMS dan rakan2 yang lain.
Tibanya hari esok , aku dapat surat yang aku masih terpilih untuk menjadi pengawas . Hati ini hanya mampu menangis melihat surat itu sebab aku tak boleh pegang jawatan itu sebab aku akan pindah tahun depan . Aku hanya mampu senyum dihadapan rakanku yang sering tanyakan adakah aku bakal terima jawatan itu lagi .
Aku berterima kasih sangat kepada cikgu yang percayakan aku selama aku memegang jawatan sebagai Pen.Ketua Pengawas .
Akhir waktu sekolah , aku dan rakan ku berpelukan dan minta maaf .. Kebanyakan nya laki yang serbu aku .. Sumpah best kawan dengan mereka .
Hanya allah je betapa gembira hatiku bila dapat kenal kawan yang sporting macam tu .
                                                               ~sekian~

No comments:

Post a Comment