Monday 10 December 2012

Bersarang

Fuuhhh,lama tak bukak blog.Eh,eh.. nak update apa ni.Aku ni bukanlah macam abg besar aku Si Nutter tuee.Boleh la dia update mcm mcm..Aku ni harapan lah boleh update mcm tu.Kena cari idea ni.Nutter sekarang ni dia dah graduate daripada jadi pelajar sekolah menengah.Waaah nanti dia janji nak bawak pergi jalan jalan naik kereta dia.Hahah..Btw,hari ni aku nak cerita pasal Abang Besar waa.Mr.Nutter..
Ehemm, firstly jumpa dia time orientasi pelajar asrama yang baru masuk.Akulah tu salah seorang nya.Aku kenal Nutter ,kenal macam jalan berselisih itu je.Tak tahulah macam mana boleh rapat dengan Abang Besar tue.Btw,bagi aku dia terkenal dekat sekolah.Cakap je nama dia majoriti semua orang kenal.Cikgu cikgu pon kenal dia.Dan dia aku tengok banyak sangat berjasa pada sekolah.Lagi lagi dia tu PRS sekolah SAMSHSB.Kalau nak dikata pelajar luar pon boleh kenal dia,apatah lagi pelajar asrama.Sejak aku kenal dia ,dia banyak membantu aku dalam menyelesaikan masalah.Aku dan rakan rakan aku dulu tak berapa suka dia disebabkan dia minat K-POP.Hahah..but lama lama aku okay dengan cara dia..Btw,korang akan rasa terharu sangat bila dah kenal lama dengan dia.Dia seorang yang memahami perasaan seseorang dan advice yang dia bagi berharga.Kalau tak dengar...hurmm..silap jalan laa.
Sejak aku keluar asrama and pindah sekolah..dia yang rapat ngan aku..jadi renggang sikit..Sejak junior baru mula kenal dia.So,aku ngan member aku sorang ni jenis mengadu kat dia ,dah hanpir jelous sbb dia dah jumpa junior baru dia.Bila aku tegur dia balik,ada je orang nak sibuk..Hahaha..Macam lawak pulak.Takpelah aku tak berapa kisah kalau ada banyak junior dah rapat ngan dia.Hahaha..Btw,aku bersyukur gileee sebab Allah pertemukan seseorang yang taknak biar aku terjunam daripada jalan yang dah bengkang bengkok dan menyelamatkan aku dari lautan perasaan..
Okay penat taip ..Dah ah situ sahaja ..Apa apa pun yang baca ni ,kalau nak sangat kenal Si Abang Besar Wa ni, Follow on twitter @khaidernutter  ,Add facebook Khaider bin Bustami ..
Peace dan selamat beramal ,Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment