Saturday 2 March 2013

SAMTTAJ IS THA BEST ;)

Assalamualaikum pembuka kata.
Hewhewhew, meh sini baca cerita aku.Waah lama sangat ni tak update.Banyak kerja kuutt lately ni.Niat tahun lepas mmg nak update but .... Hmm,tak tercapai hasrat tu.

Haa! Ni tajuk ni memang syok sikit lah.Sekolah Impian sejak darjah 5 lagi.
SAMTTAJ. Sekolah Agama Menengah Tinggi Tengku Ampuan Jemaah.
Sekolah ni best sangat.Karenah dorang pon 'best' sangat.Yeaah ni nak cerita detik awal aku masuk sekolah SAMMTAJ TERUNGGUL ni.

Firstly,aku pikir dah dapat masuk SAMTTAJ,but akhirnya dapat sekolah SAMSHSB.Tapi takpelah berkat usaha ayah aku dan aku sendiri.Dapat juga aku ke sini.Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ILAHI.
Then,bangga pulak bila dah dpaat masuk SAMTTAJ UNGGUL ni.Seminggu sekolah situ,dapatlah banyaaaak dugaan yang tak dijangka.Iaitu,kes TAK PUAS HATI. Berserabut kepala aku pikir apahal lah kalian tak puas hati sangat dengan budak baru ni(aku).Aku masuk elok je tak ganggu pon korang tapi korang?! Haihhh,Astagfirullah.
Malas nak ungkit hal 'tolol' tu..(Opss,mencarut)
Bila dah lama kat situ..Barulah aku tahu kenapa dorang tak puas hati.Hal kecil je pung.Haaaiigooo..
2012 pon berlalu..
Sedih tu memang sedih.Kenangan dengan batch baru superb ah kiranya.

Welcome tu 2013.
Waaaahhh, 2013 aku pon dah berusia 14.14?!! Oh My Gucci.Okay lanjutkan lagi lanjutkan lagi.
Masuk je sekolah ,seperti biasa aku nak bersama HAWA. Oh Hawa,sahabat SEJATI.InsyaAllah.
Then, hari ke hari ..Tibalah hari yang dinanti untuk merasmikan aku betul betul dah masuk 14 tahun.5 januari aku online twitter punyalah lama sampai late night.Tik tok tik tok 12 a.m iaitu 6 Januari.
Terharu gilaa bila orang yang dijangka wish dulu itulah yang wish dulu.Thanks a lot to Mr.Nutter for the wish.Gila tak panjang,kan.Hehe ,to my besty friend... Aidil Helmi.
And then, mulalah yang lain..Seperti HassanAzri , ZuhdiJamaludin , Mu'izzudinRozli , NurSabrina ,AufaHanis , FatihahTun , Hawa ,RaudhatulJannah, AqilahMasri ,SyakirNajmudin, HakimNazarullah , and semuuaaa yang baik sangat wish kat aku. Yeaay sayang kau orang.(maaf kalau tak sebut nama kalian yang lain)
Then ,malam tu camne nak tidur orang pakat wish je.Hahah..

Hari berjalan seperti biasa... Benda ajaib berlaku.
Super cooly Awesome :) Hikhikhik *shy*

Aku pikir benda ni dah diam rupanya korang masih bukak buku lama,Apa kes ?!!! Eeeeiii bencinyaa.
Sakit hati pulak bila bertembung dengan korang kan. Nama lain takde ke .. tak habis habis nama Muiz je. Memang kat sekolah SAMTTAJ ada nama muiz je kan. Haihhhh.. aku pun malas nak ungkit nama dia..Kang dia kata apa pulak kan. Haha *GelakJahat*

Adik aku dapat sekolah SAMSHSB. Memang sangat menjangka lah kan.Dia duduk asrama. Hmm,merana lah kau.. Haha *GelakJahat*
Kesian kau khalish.. Kena pulak buli dengan senior bajet 'Kuasa' .. What the haha ..
Haihh, aku tahulah dulu aku sekolah situ .. Takkan dengan adik aku sekali pon korang nak buli. Cukuplah aku yang merasa merana dengan karenah kalian.Jangan adik aku.Setiap saat adik aku call sampaikan member dia tegur.Aku pon takdelah sampai setiap saat nak call.Hehe but setiap saat nak nangis itu semestinya lah kan.Tabah lah jugak dari adik aku yang LAKI. 6 bulan aku merana kat situ.Haha .. Adik aku tak sampai 2 minggu.Teruk. Tapi aku boleh rasa betapa merananya dia bila tiap hari orang asyik membuli dia je kerja nya.
Bila adik aku dah keluar ni,mulalah dia melarat penyakit 'MALAS'.Dulu duduk asrama makin kurus. Sekarang bila tak duduk dah, MAKIN GEMUK. Haihhh... 

Baack to my stories about SAMTTAJ. Aku dah start sayang sekolah ni kerana pada mulanya masuk sekolah situ rasa merana gak.. Tapi lama kelamaan aku boleh tahan lagi dengan karenah dorang.Jadi,aku dah banyak kenal dorang.Lagi lagi dalam twitter.Punyalah friendly gilaa but bila bersemuka kat sekolah -.-' .. Muka seposen habis. Haha !

Tahun ni aku form2 ,senior bagi form 1 ,junior bagi form 3,4,5,6 . Yeaah ! 
Form 1 tahun ni amat mendukacitakan buat aku.BAJET,POYO,TAKDE BAHASA !
Sumpah aku tabik dengan batch aku masa form1 sebab seteruk kami pon kami menghormati yang atas. Daripada tahun ni.. Perghh tengah sabar je batch aku dengan karenah form 1 yang KEDEKUT SENYUMAN. Puiihhhh , and then mulut macam Long Bin Kang .
Aku bukan nak kutuk korang(form1) but fakta kuuutt . Sebab form lain pon berkata begitu so korang janganlah melarat sangat sikap SOMBONG BODOH tu. Okay?!

Entry kali pon agak panjang.Jadi sampai situlah jelah aku nak cerita. Ada banyak lagi kuutt.. Tahun ni aku nak majukan entry entry aku dengan kisah 2013 .

Akhir kata, Wasalam ;)


1 comment: