Saturday 30 March 2013

Ini Bukan Cuti Akuuuu :'(

Cuti Seminggu?! Oh yeaaaaahhhhh !
"Balik kampung,jom?Siap baju..Esk kita gerak sana"
*AyahKata*

Owwww!!!! Yess,Along balik..Happy gila balik kampung.Dah lama tak jejak kampung yang indah lagi nyaman teramat tenteram yang menenang jiwa.. Hamboiihh ,taknak kalah kau gitunyaa.
Lalalalalaa...
Pejam celik pejam ,dah sampai kampung..Yehaaa,bangun dari terlelap dengar mama ngan ayah merepek pasal nama suatu tmpt.Bla bla bla..
Apa,hilangkan stress bawak kereta?Hmm,boleh lah..
Aku pun nak joiinnn,kuat merepek nii..Hahaha...

TupTapTupTap..
Alaaaa,nak balik shah alam dah...Hmm,redha je..Eh cousin ikut.Okay follow..
*IntheCar*
Lama nya nak sampai..

Wey,apa aku merepek ni ohhhh...Tular tukar..Hehe,awak semua ..Bukak channel baru.

Tarra Tarra Tarra !!
Okay cuti seminggu ni ,agak membosankan bagiku..Tak tahulah yang lain macam mana..Maybe kalian outing or so on..Aku jadi suri rumah .
Cuti pergi mana je kalian?! Apa?! Pulau Pinang,PD,London..
Ammar men'jelous'kan aku..Ammar pergi London tak ajak..Hahah
Cuti ni,hmm ..Aku sempat balik kampung je..And then duduk umah memanjang jadi suri rumah mithali like K.Shafiqah Azam.Hikhikhik :)

Okay,tetiba ayah aku baik suruh pergi tgk wayang cerita Jack and The Giant Slayer..
Cerita tu memang superb best.Tak tipu ni ! Hikhik..
And baru baru ni pergi main bowl,karoake with sabrina ...and cousin lain..
Hmm..cikgu, saya menyesal tak mintak homework banyak banyak.Tidak takde ah membazir masa.
Okay malas nak update banyak sgt.Sebab cuti seminggu ni membongak je kerjanya kaaan.. Haihhh

Sekian ,wasalam.....
.......................................................
.......................................................
.......................................................
Eh ,eh ,eh, jaaap! Thanks membaca tau.. :D
Muuuaaahhhh :*

No comments:

Post a Comment